»Jaz sem doma v pisanju, on pa je mojster jezika, torej v retoriki. Ta kombinacija je bila uspešna pri skupnem oblikovanju besedila. Podajanje žogice. Tako sva dala življenje zgodbi in šalam. Nesoglasij ni bilo, vsaj med pisanjem ne.«
»Ker brez dobrega scenarija ni dobrega filma, smo mlade pozvali k pisanju zgodb, ki jih na delavnici prelivajo v čisto prave filmske scenarije.«
»Scenarij sem začel pisati v času, ko sem skušal preboleti njegovo smrt. Skušal sem pozabiti, vendar nisem mogel.«
»Pisanje scenarija o tako pomembni temi je bilo zame izjemno zahtevno.«
»Scenarij sem napisala, ker sem hotela, da bi občinstvo in tudi jaz sama stopila v stik z ekosistemom ljudi, povezanih z zapori.«
»Človek se sam odloči, kako bo pisal, ne da bi veliko govoril o tem. Izboriti si način, kako govoriti, ne navzven, v pričakovanju hvaležnih odzivov v javnosti, ampak znotraj, kjer stavki rastejo iz živega mesa. Iz njega in vanj.«
»Pisati sem začel sebi v zabavo, vse skupaj je bila velika šala – če sem se hotel 'igrati' žanr v celoti, je k temu sodil tudi psevdonim.«
»Nikoli, ko pišem knjigo, ne razmišljam o filmu, o ekranizaciji. Ker se ta moj romaneskni postopek in pisanje scenarija zelo razlikujeta.«
»Priznam: težko pišem. Le jecljam. Jaz, pesnik, mojster klasičnih oblik, profesor verza. Bilo bi me sram, če bi študentje vedeli. A dotik peresa in papirja me paralizira. Nerodno raste pesem iz tišine.«
»Ko sem se lotil avtobiografije, sem bil v boljšem položaju, ker sem vedel, da se knjigo da napisati, kajti ko sem jo pisal prvič, nisem bil prepričan. Po drugi strani pa sem bil v slabšem položaju, ker sem moral napisati celo knjigo, ne samo polovice.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju